11 Kasım 2015 Çarşamba

Sayı Örüntüsü

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladık. Ödevlerde hatası olan öğrencilerimizin hatalarını bireysel olarak çalıştık. Kalan zamanımızda hayat bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden tarfikteki davranışlarımız konusuna başladık Konuyla ilgili hazırladığım sunum yardımıyla soru cevap yaptık. Morpakampüsten konuyu çalışıp etkinliklerini tamamladık.

İkinci dersimizde trafik kuralları ile ilgili defterimize not tuttuk. Trafik ışıkları ile ilgili deftere 3 boyutlu olacak şekilde görsel yapıştırdık ve görsele trafik ışıkları ile ilgili kısaca bilgiler yazdık.
 

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten sayı örüntüsü konusunu çalıştık. Not kağıtlarına belli bir kurala göre dizilmiş sayılar yazdım. Öğrencilerimi tahtaya kaldırıp bu sayıları onlara verdim. ? olan kağıda o öğrencide hangi sayının olması gerektiğini oyunlaştırark bulmaya çalıştık. Sayı örüntüsünde eksik olan sayıyı bulmak için nasıl yol izlenmesi gerektiğini tahtada gösterdim. Aynı çalışmayı birkaç defa yaptık. Deftere konuyla ilgili not tutup örnekler yaptık. Dördüncü dersimizin kalan zamanında kitap değişimi yapacak öğrencilerimizin kitaplarını değiştirdim.

Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe kitabındaki dinleme metni olan Atatürk'ü çalışmaya başladık. Atatürk'ün hayatıyla ilgili bilgileri sunum yardımı ile hatırladık. Dinleme metnini okuyup çalışma kitabındaki etkinlikleri tamamladık.

Son dersimizde öğrencilerimizden Volkan'ın doğum gününü beraber kutladık. Kalan zamanımızda izlediğimiz çizgi filmi bitirdik. Son dersimiz oyun ve fiziki etkinlikler olduğu için ve havanın soğumaya başlamasından dolayı sınıf içi oyunlar veya filmler izleyerek bu dersimiizi değerlendireceğiz.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile matematik kursu yaptık. 4 sayfa ritmik sayma konusuyla ilgili çalışma kağıdı  yaptık. Öğrencilerim çalışma kağıtlarını yaparken bireysel olarak defterlerine sayı örüntüleri yazdım ve çözmelerini istedim. Daha sonra bireysel olarak bu öğrencilerime eldeli toplama işlemini anlattım. Defterlerine yazdığım alıştırmaları öğrencilerim yaptılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder