Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten açılar konusuna başladık. Geçtiğimiz sene öğrendiğimiz ışın, doğru parçası, doğru ve açı konusunu tekrar ettik. Daha sonra açıların nasıl oluştuğunu çevremizden örnekler vererek açıkladık. Açıları isimlendirdik. Kağıttan açıölçer yaparak tahtaya çizdiğimiz açıları ölçtük. Kağıttan yaptığımız açıölçer standart olmayan bir ölçme birimiydi. Yapılan farklı açıölçerlerden farklı sonuçlar çıkacağını bunun için açıölçer kullanmamız gerektiğini kavradık. Öğrencilerimize açıölçerin nasıl kullanılacağını gösterdim. Defterimize açı ölçme ile ilgili alıştırmalar yaptık.
Açılar ve açı ölçme ile ilgili tekrar videosu;
Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Temizlik konusu ile ilgili metne başladık. Metinle ilgili soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki 2. etkinliği tamamladık.
Son dersimizde görsel sanatlardan "Kaplumbağa" etkinliğine başladık. Sulu boya çalışması ile yapmaya başladığımız etkinliği önümüzdeki hafta tamamlayacağız. O zamana kafdar öğrencilerimiz sulu boya kısmını bitirebilir. Çalışma tamamlandığında sitemize yükleyeceğim.
Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimiz ile matematikten açılar konusuna çalıştık. Açı ölçme ile ilgili bireysel çalışmalar yaptık. Soru işareti ve ünlem işareti ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Halk oyunları çalışmasında yeni oyuna başladık. Cumaovası Yörük Ali Oyunun oynanışını izledik. Müziğini bir kaç defa dinledik. Oyun hakkında öğrencileirmizi bilgilendirdim. Başlangıç figürünü ve yürüme figürünü gösterdim. Sadece başlangıç figürüne çalıştık. Oyunun oynanışı;
Oyunun figürleri bu şekildedir fakat biz bunu öğrencilerimizin durumuna uygun olarak düzenleyeceğiz. Bazı bölümleri değiştireceğiz. Bu videoda Cumaovası 2.25 de bitmektedir. Bizim çalıştığımız müzik şu şekildedir:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder