28 Aralık 2018 Cuma

G - g Ve Ş - ş Sesi Çalışması (24 - 28 Aralık)

Bu hafta G ve Ş seslerinin öğretimi ile ilgili çalışmalar yaptık. Sınıfımızda ses birleştirme mantığını kavrayamayan öğrencimiz yoktur. Hızlı okuma çalışmalarıyla öğrencilerimizin okumalarını hızlandırma çalışmlarına yoğunluk vermeye başladık. Dikte çalışmalarını daha kısa sürede yapmaya başladık. Yapılan diktelerle ilgili öğrencileirmizin defterlerine içeriğe uygun görsel yapıştırıyorduk. Artık dikteye uygun görseli öğrencilerimiz kendisi yapmaya başladı. "Neşeli Kuş" diktesi çalışmasını bu şekilde yaptık. Ev çalışmlarını kendim hazırlayıp derslerimizin büyük bir kısmını bu çalışmalar üzerinden yapıyorum. İlk dersimiz ev çalışmalarını okuma üzerine oluyor. aynı şekilde dikte çalışmalarını da bu etkinlikler üzerinden yapıyoruz. Verdiğim ev etkinliklerini yeterli düzeyde okuyan öğrencilerimiz takip ederek okuma çalışmalarında zorlanmamaktadır. Önümüzdeki hafta C ve P seslerinin öğretimini yapacağız.

Matematik dersinden ritmik saymalar, onluk - birlik konusu ve toplama - çıkarma işlemleriyle ilgili ders defterlerine çalışmalar yapıyoruz. Çalışma kağıtları üzerinden etkinlikler yaparak tekrar çalışmaları yapıyoruz.

Hayat bilgisinden öğrendiğimiz konuların tekrarını yapıyoruz. Sorumluluklarımız, davranışlarımız, görgü kuralları gibi günlük hayatta sürekli karşımıza çıkan konular üzerinde soru cevaplar yaparak çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Görsel etkinlikler ve serbest etkinlikler dersinde masal dinleme, kesme ve yapıştırma etkinlikleri, yaratıcı görsel etkinlikler, zeka oyunları gibi etkinlikler yapmaya devam ediyoruz. Müzik dersinde öğrendiğimiz şarkıların tekarrını yapıyoruz. Oyun dersinde sınıf içi oyunlar ve zeka oyunları oynuyoruz. Görsel etkinliklerimizi takip etmek için sinifimegitim instagram sayfasını takip edebilirsiniz. Ayrıca öğrendiğimiz ve ilerleyen zamanlarda çalışmasını yapacağımız şarkılara ulşamak için sinifimegitim şarkılarımız sayfasını takip edebilirsiniz. İçeriği video olan etkinlikleri youtube kanalımdan takip edebilirsiniz.

2 yorum: