11 Eylül 2018 Salı

İlk dersimize taklit çalışması yaparak başladık. Sabah uyandığımız zaman yaptığımız eylemleri beden dili ile ifade etmeye çalıştık. Uyanma, el yüz yıkama, giyinme, kahvaltı yapma vs. Bu eylemleri detaylı olarak yapmaya çalıştık. El yüz yıkarken musluğu açma ve kapatma, havlu kullanma gibi. El ve parmak kaslarını geliştirmek için uygulamalar yaptık. Bu konuda internetten detaylı çalışmalar bulabilirsiniz.

Okul ve sınıf kuralları hakkında kısaca konuştuk. Kurallar hakkında detaylı olarak çalışma yapacağız önümüzdeki günlerde.

Öğrencilerimizin dikkat, göz ve kas uyumunu ölçmek için bir etkinlik uyguladım. Çalışma kağıdını iki parçaya ayırdım. Parçanın sol tarafına önceden bazı şekiller çizdim kesik çizgiler ile. Kare, üçgen vs. Öğrencilerimiz önce kesik çizgileri birleştirdiler daha sonra kağıdın yan tarafına şeklin aynısını çizmeye çalıştılar. Öğrencilerimizin kalem tutma, çizgi çizme el ve göz koordinasyonunu sağlayabilme gibi becerilerini ölçmeye çalıştım. Öğrencilerimiz çizdikleri şekilleri boyadılar. Boyama çalışmasının nasıl yapılması gerektiğini tek tek öğrencileirmize gösterdim.

Ayna oyunu ile günü tamamladık. Öğrencilerimiz ikili eş oldular. Eşlerden birisi ayna iken diğeri aynanın karşısındaki kişi oldu. Müzik eşliğinde aynalar kişinin yaptığı hareketleri yapmaya çalıştılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder