12 Eylül 2018 Çarşamba

Öğrencilerimiz okulumuza alışmaya başladılar. Okul ve sınıf kurallarını yeri geldikçe tekrar ediyorum. Bu sayede temel kurallar da öğrenildi. İlk dersimize beden hareketleri yaparak başladık. Daha sonra parmak kaslarını geliştirme çalışmaları yaptık. Dün çalışmaya başladığımız çizgileri tamamlama ve boyama etkinliğine devam ettik. Boyama ile ilgili hatası olan öğrencilerimize yardımcı olmaya çalıştım. Anaokuluna gitmemiş öğrencilerimizin bu becerilerde geri olduğunu bir kez daha gördüm.

İkinci dersimizde masal dinleme etkinliği yaptık. Aslan ile fare masalının sunumunu (sadece görselleri) açtım. Öğrencilerimizden görselleri anlatmalarını istedim. Daha sonra masalı öğrencilerimize anlattım ve soru cevaplar yaparak masal hakkında konuştuk.

Üçüncü dersimizde okulumuzun ön bahçesinde sıraya geçme çalışması yaptık. Daha sonra kuyruk yakalamaca oyunu oynadık.

Yarın temel beden eğitimi hareketlerini çalışmaya başlayacağız. parmak kaslarını geliştirme çalışmaları yapmaya devam edeceğiz. Yavaş yavaş çizgi çalışmalarına başlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder