10 Eylül 2018 Pazartesi

Okul Zamanı (Uyum Haftası)

2018-2019 eğitim öğretim yılı öğrenci, öğretmen ve tüm velilerimize hayırlı uğurlu olsun. Güzel, mutlu ve başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmek dileğiyle... :)

Gazimihal İlkokulu 1/B Sınıfı
09.00'da okulumuzun bahçesinde öğrencilerimiz ve velilerimiz toplanmaya başladı. Okul müdürümüzün kısa bir açılış konuşmasından sonra öğrencilerimizin sınıfları belli oldu. Öğrencilerimizle sınıfımıza geçtik. Öğrencilerimize kısaca anlayabilecekleri şekilde kendimi tanıttım. Neler yapacaklarımız hakkında çok kısa bilgi verdim. Sonra tanışma oyunlarına geçtik. Öğrencilerimizin büyük bir kısmı birbirini anaokulundan tanıdığı için tanışma oyunlarını oynamak zor olmadı. Top yardımı ile tanışma oyunlarımızı oynadık. Daha sonra Neşeli Heykeller oyununa geçtik. Müzik eşliğinde dans ettik. Öğrencilerimize sınıfımızı ve okulumuzun kullanım alanlarını tanıttım. Dışarıda anaokulundan bildikleri yağ satarım bal satarım oyununu oynadık.

Bir önceki 1.sınıfıma göre bu sınıfımda okul korkusu ve tedirginlik yoktu. Sanki önceden bu okulda devam ediyorlarmış havası vardı. Bu durum açıkcası işimizi kolaylaştırdı. Yarın oyunlarla devam edip öğrencilerimizin el becerilerini gözlemleme çalışması yapacağım.

1 yorum: