20 Şubat 2018 Salı

Çevre Problemleri - Anlaşmazlıkların Nedenleri

İlk iki dersimiz din kültürü idi. Üçüncü dersimize kısa bir rehberlik çalışması yaparak başladık.Ev çalışmalarının kontrolünü yaptık.  Kalan zamanımızda üçgenin çevre uzunluğunu hesaplama ile ilgili dün başladığımız konuyu tamamladık.

Dördüncü dersimizde çevre uzunluğu problemleri ile ilgili olarak etkinlik yaptık. Ders defterimize 5 tane farklı tarzda soru çözdük. Yarın problem çözmeye devam edeceğiz.

Öğleden sonraki dersimizde insan hakları yaptık. Yeni üniteye geçtik. Anlaşmazlıkların nedenleri konusunu kitabımızdaki fıkradan yola çıkarak işlemeye başladık. Öğrencilerimiz arasında teneffüste çıkar bir sorunu örnekleyerek konuya giriş yaptık. Anlaşmazlık durumlarında neler yapılması gerektiğini konuştuk. Sorun çözme becerileri hakkında konuştuk. Kişisel farklılıklara saygı duyma konusu üzerinde konuştuk. Ders defterimize görsel bir etkinlik yapıştırdık. Konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Son dersimizde oyun ve fiziki etkinlikler yaptık. Öğrencilerimiz tombik oyunu oynadılar.

Okul çıkışı Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeklerinin gösteri düzenine çalıştık. Daha sonra Cumaovası zeybeğinin tekrarını yaptık. Gündoğdu zeybeği solo gösterisine ve Kostak Ali zeybeği bitiriş gösterisine çalıştık. Gündoğdu ve Kostak Ali zeybeği için öğrenci seçimlerimizi yapmaya başladık. Bu oyunlar diğerlerine göre zor ve estetik duruş gerektirdiği için çalışması zaman alacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder