12 Mayıs 2019 Pazar

23 Nisan Kutlamaları - Okuduğunu Anlama - Problem Çözme

Değerli meslektaşlarım ve blogu takip eden değerli ziyaretçilerimiz,
Önceki yıllarda blog güncellemesini günlük olarak yapmaya çalışıyordum. Günlük olarak yapılan çalışmaları paylaşıyordum. Bu sene tekrardan 1.sınıf okutmaya başladım. Önceki yıllarda yaptığım çalışmalara paralel olarak devam ediyorum. Bu çalışmalarda farklılık yaptığım zaman veya yeni etkinlikler olduğunda blogta paylaşmaya çalışıyorum. Bu  paylaşımları haftalık olarak yapıyorum. Çalışma kağıtları ve diğer etkinlikleri dosyalar bölümüne sürekli ekliyorum. Dosyalar sayfasını güncel tutmaya çalışıyorum.

Uzun bir süre blog güncellemesi yapmamışım. Bu süre boyunca yaptığımız çalışmları ve etkinlikleri kısaca paylaşmaya çalışacağım.

2.dönem Çocuk Bayramı için gösteri hazırladık. Serbest etkinlikler veya oyun derslerimizin bir kısmını alarak öğrencilerimizi bayrama hazırladık. Güzel bir gösteri sunduk. Ayrıca okulumuzun halk oyunları ekibini ile birlikte gösteriye çıktığım için öğrencilerimiz için giydiğim seymen kıyafeti onlar için güzel bir anı oldu.

Polis haftasında ilçe emniyet müdürlüğüne gezi düzenledik.

Anneler günü ile ilgili annelerimize hediyeler hazırladık. Günün anısına video çektik.

Türkçe dersinde kitabımızın son temasına bu hafta içi başlayacağız. Okuduğunu anlama ve yorumlama becerisi üzerinde çalışmalar yaptık. Anlam bilgisi, kendini yazılı ve sözlü olarak ifade etme becerisi, yazım ve noktalama işaretleri ile ilgili etkinlikler yaptık. Bu çalışmların hepsi blogta ilgili sayfalarda mevcuttur.

Matematik dersinde problem kurma ve çözme becerisine ağırlık vererek çalışmlarımızı tamamladık. Bu hafta içi uzunluk ölçme ve sıvıları ölçme konusuna çalışıp matematik kazanımlarını tamamlayacağız. Toplama ve çıkarma işlemi alıştırmaları üzerinde sık sık duruyoruz. Ayrıca çalıştığımız konuları tekrar amacıyla değerlendirme çalışmaları yapıyoruz.

Hayat bilgisi dersinde birkaç konu kaldı. Bu konuları da çalışığ tekrar çalışmlarına ve tema değerlendirmelerine başlayacağız.

Ders defterlerine çalıştığımız konularla ilgili görsel içerikli etkinlikler yapıştırıp kısaca notlar tutuyoruz. Ders defterlerinin içeriğini ilerleyen günlerde paylaşmaya çalışacağım.

Görsel sanatlar dersinde yaptığımız etkinlikleri sinifimegitim instagram sayfasında güncel olarak paylaşıyorum. Sinifimegitim instagram sayfasını takip etmenizi öneririm. Yapılan çalışmların şablonlarını bloga yüklüyorum.

Müzik dersinde çocuk şarkıları ve marş öğretimi yapıyorum. Öğrendiğimiz şarkı ve marşlar şarkılarımız sayfasındadır.

Oyun dersinde temel ısınma hareketleri, spor kültürü ve oyun etkinlikleri yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder