4 Nisan 2020 Cumartesi

Uzaktan Eğitim Çalışmalarımız: Balık ve Koyun Etkinliği

Değerli ziyaretçilerimiz,
Yaşadığımız sıkıntılı günlerde eğitim öğretim çalışmalarımıza uzaktan eğitim etkinliklerimiz ile devam etmekteyiz. Akademik derslerin yanı sıra sanatsal ve sportif etkinliklerimizle öğrencilerimizin evde zamanını verimli geçirmelerini amaçlamaktayız. Önerdiğimiz çalışmalarla öğrencilerimiz bir yandan kendi gelişimini sağlarken bir yandan da ailelerimiz aile bireyleri ile birlikte zamanlarını verimli geçireceklerdir.
Akademik çalışmalarımız youtube kanallarından, whatsapp üzerinden ve online ders çalışmalarımız ile devam etmektedir. Hazırladığım çalışmaları 2.sınıf etkinlik ve dosyalar sayfasına yüklemeye devam ediyorum.
Balık ve koyun etkinliğinden bazı görseller,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder