19 Ağustos 2022 Cuma

Kapsayıcı Eğitimde Aile ve Toplum Katılımına Yönelik Pratik Öneriler - Ülkemizde Kapsayıcı Eğitimin Görünümü, Kapsayıcı Eğitim Ve Dezavantajlı Gruplar - Kapsayıcı Eğitim Ve Öğretmen Yeterlikleri, Kapsayıcı Eğitim Ortamlarında Öğretmen, Kapsayıcı Eğitimin Kalitesi

 Kapsayıcı Eğitimde Aile ve Toplum Katılımına Yönelik Pratik Öneriler çalışma pdf si için TIKLAYINIZ!

Ülkemizde Kapsayıcı Eğitimin Görünümü, Kapsayıcı Eğitim Ve Dezavantajlı Gruplar çalışma pdf si için TIKLAYINIZ!

Kapsayıcı Eğitim Ve Öğretmen Yeterlikleri, Kapsayıcı Eğitim Ortamlarında Öğretmen, Kapsayıcı Eğitimin Kalitesi çalışma pdf si için TIKLAYINIZ!

Değerli arkadaşlar, uzman öğretmenlik çalışma kitabı Kapsayıcı Eğitim modülünü paylaştığım son üç konu ile tamamladım. En kısa sürede İklim Değişikliği modülüne başlayacağım. Faydalı olması dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder