8 Şubat 2019 Cuma

2.Dönem Başlar

2018 - 2019 eğitim - öğretim yılının 2.dönemine başladık. 2 haftalık ara tatilde öğrencilerimiz dinlenip, sosyal etkinlikler ve okuma yazmayı unutmamak için gerekli çalışmları yapıp 2.döneme başladılar. Dönemin öğrencilerimize, velilerimize, öğretmenlerimize hayırlı olmasını diliyorum.

Haftaya öğrencilerimiz ile sohbet ederek başladık. Ara tatilde yapılan çalışmlar hakkında konuştuk. Öğrencilerimize aile etkinlikleri vermiştim. Bu etkinlikleri öğrencilerimiz ailesi ile birlikte yapıp fotoğraf çekecekti. Öğrencilerimizin büyük bir kısmı bu çalışmayı tamamladı. Gönderilen fotoğrafları öğrencilerimize gösterip üzerinde konuştuk.

1.dönem harflerin hepsini tamamlamıştık. Öğrencilerimize okumalarını geliştirmeleri için hikaye kitapları vermiştim. Hikaye kitaplarından okuma çalışmaları yaptık. Dikte çalışmları yaptık. Okuma ve yazma ile ilgili sorunumuz yoktur. Bundan sonraki süreçte hızlanma ve anlamlı okumaya ağırlık vereceğiz. Ritmik sayma, toplama ve çıkarma işlemleri ile ilgili de sorunumuz yoktur. Tekrar çalışmaları yaparak bu konuları pekiştireceğiz.

Bu hafta genellikle okuma ve dikte çalışmları yaparak geçti. Çizgili deftere geçme çalışmları yaptık. Önümüzdeki hafta hem hayat bilgisi hem de Türkçe defterlerine başlayacağız. Matematik defterine genellikle sayılar ve işlemler ile ilgili çalışmlar yaptık. Problem yazma ve çözme çalışmalarına da başlayacağız. Çizgili ve kareli deftere geçiş ile ilgili çalışma etkinliklerini 1.sınıf etkinlik ve dosyalar sayfasına yükledim.

Görsel etkinlik ve serbest etkinlik derslerimizde pastel boya, kes-yapıştır etkinlikleri yaptık. Çalışmlar için sinifimegitim instagram sayfasını takip edebilirsiniz. Ayrıca çalışmaların şablonlarını görsel etkinlikler sayfasına yüklüyorum. Müzik dersinde öğrendiğimiz şarkıları tekrar ediyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder