17 Temmuz 2024 Çarşamba

1.Sınıf Okuma - Yazma Öğretimi (2024 - 2025)


MEB, 2024 - 2025 Eğitim - Öğretim yılı itibariyle müfredatta önemli değişiklikler yapmıştır. Önümüzdeki eğitim öğretim yılında 1.sınıf okutacak öğretmenlerimiz için müfredattaki okuma yazma programında yapılan değişiklikleri özetlemek istedim. Bir önceki blog yazımda da bahsettiğim gibi hazırladığım çalışma sayfalarını tekrardan sınıf sınıf güncelleyip yayın akışında paylaşacağım. Bu sene 3.sınıf okutacağım için bu sınıfın çalışma etkinliklerini paylaşmaya başlayacağım. Diğer sınıflarla ilgili önemli gördüğüm konuları da yeri geldiğinde blogta yer vermeye çalışacağım. Özellikle uygulamaya yer verdiğim çalışmaların görsellerini instagram sayfamdan ulaşabileceksiniz.

2 yorum:

  1. Emeğinize sağlık. Bilgilendirmeler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. "3. Sınıf okutacağım" ifadesinde sevinç çığlığı attım hocam :) Harika işler yapıyorsunuz, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil