18 Ekim 2019 Cuma

Toplama Kavramı - Sözlük Kullanma - Okuduğunu Anlama

Geçtiğimiz hafta cumartesi günü oryantiring kursu çalışmalarımıza başladık. Kursla ilgili etkinlikleri sinifimegitim oryantiring sayfasında paylaşmaya başladım. Hafta içi okul çıkışında halk oyunu çalışmalarımızda halak oyunu zeybek temel figürünü tamamladık. Öğrencileirmizin büyük bir kısmı hareketin mantığını öğrendi. Önümüzdeki hafta içi ikinci figürle çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Hafta içi hayat bilgisinden öğrendiğimiz konuların tekrarı ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaparak dersimizi işledik. Yeni konuya geçmedik. Soru cevaplar yaparak konuların hatırladık.

Türkçe dersinde okuduğunu anlama ve 5N1K etkinlikleri yaptık. Alfabetik sıralama konusuna değindik. Sözlük kullanma konusunu çalıştık. Cuma günü 29 Ekim şiirini çizgisiz kağıda yazıp görsel etkinliğine çalıştık. Öğrencilerimizin bir kısmı çalışmayı tamamlayamadı.Hafta sonu çalışmasını öğrencileirmiz tamamlayıp teslim edecekler. Ses ve hece bilgisini tekrar ettik. kelimede anlam konusuna başladık. İlerleyen günlerde eş anlam, zıt anlam ve eş sesli sözcüklerle devam edeceğiz. Cümle bilgisine giriş yaptık. Kurallı ve anlamlı cümle kurma çalışmaları yaptık.

Matematik dersinde sayı örüntüleri ve ritmik sayma konusunu pekiştirme çalışmaları yaptık. Toplama işlemine başlangıç yaptık. Eldesiz toplama işlemini onluk ve birlik kavramıyla öğrenmeye ve mantığını kavramaya çalıştık. BUnun için tahtaya iki basamaklı iki sayı yazdım. Her basamağın üstüne pet bardak yapıştırdım. Onluk ve birlik blokları kullanarak öğrencilerimizden işlemi yapmalarını istedim. Geçtiğimiz sene bu konu zaten detaylı olarak çalışmıştık. Eldeli toplamaya başlayacağımız için hatırlatma adına etkinlikler yaptık.

Serbest etkinlik ve görsel sanatlar dersinde kodlama çalışması, krapon kağıdı ve sulu boya kullanarak görsel etkinlik, akıl ve zeka oyunları çalışmaları yaptık.
Çalışmaların şablonlarına sinifimegitim görsel sanatlar sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca çalışmanın nasıl yapıldığı ile ilgili detaylı bilgiye sinifimegitim instagrtam sayfasından ulaşabilirsiniz.

Müzik dersinde öğrendiğimiz marş ve şarkıları tekrar ediyoruz.

Beden eğitimi dersinde kaleli yakan top ve mendil kapmaca oyunlarını oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder