17 Ağustos 2017 Perşembe

Paragraf Bilgisi

Önümüzdeki eğitim öğretim yılında bir aksilik olmaz ise 4. sınıfı okutacağım. Türkçe dersini okuma, anlama, açıklama, yorumlama, anlatma, çıkarımlarda bulunma gibi üst düzey kazanımlara yönelik işlemeyi düşünüyorum. Yaptığım planlama ile kelime anlamı, cümle anlamı ve paragraf anlamı üzerinde Türkçe dersini işleyeceğim. Öğrencilerimiz bu dönmede somut işlemler düzeyinde olduğu için elimden geldiğince anlayabilecekleri içerikler hazırlamaya çalışıyorum. Şimdilik paragraf bilgisi içeriğini oluşturmaya başladım. Her çalışmada 6 - 7 paragraftan oluşan sorular bulunmaktadır. Paragraf çalışması bittiğinde cümle anlamı ve kelime anlamı çalışmalarına başlayacağım. İçeriği öğrencilerimle birlikte işledikçe gerekli düzeltmeleri yapacağım ve geçen sene olduğu gibi siteye yükleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder