30 Ağustos 2017 Çarşamba

Uyum Haftası Kitabı

Önümüzdeki eğitim - öğretim yılında 1.sınıfa başlayacak öğrencilerimiz için okula uyum sağlama çalışmaları yapılacaktır. Uyum çalışmaları içn öğretmenlerimize kılavuz kitap gönderilir mi bilemiyorum. Uyum haftasının uzun tutulduğu eğitim öğretim yılında öğretmenlerimize kılavuz kitap gönderilmişti. Kitabın içeriğini yüzeysel olarak inceledim. İçerisinde bütün derslerle ilgili farklı etkinliklere ve çalışmalara yer verilmiş. Sizler uyum haftası sebebiyle hazırlayacağınız planınıza bu kitaptaki uygulayabileceğiniz etkinlikleri alabilirsiniz. Bazı etkinlikler için ön hzırlık gerekmektedir. 

Ayrıca yaratıcı drama etkinlikleri sayfasını inceleyip sınıfınızda uygulayabileceğiniz çalışmaları planınıza ekleyebilirsiniz. Özellikle görsel etkinlikler için boyama çalışmalarından daha çok resim yapma çalışmalarına öncelik veriniz. Boyama çalışmalarının öğrencinin görsel becerisini geliştirici bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Hatta gözlemlerime dayanarak söyleyebilirim ki öğrencilerin çoğu boyama çalışması yapmayı istemiyor.Öğrencilerin el kaslarını geliştirici etkinliklere ağırlık vermeniz yazma sürecinde işinizi kolaylaştıracaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder