28 Eylül 2015 Pazartesi

2015 - 2016 Eğitim Öğretim Yılı Başlar

Uzun bir yaz tatilinden sonra 2015 - 2016 eğitim - öğretin yılı bugün itibari ile başladı. Yeni eğitim - öğretim yılının ülkemiz adına hayırlara vesile olmasını dilerim. Başarılı bir eğitim - öğretim yılı geçirmek dileğiyle.

Geçen eğitim - öğretim yılının ilk gününden itibaren düzenli ve programlı bir çalışma ile 1.sınıfı bitirdik. Dönemin başında velilerime internet üzerinden de bilgi paylaşımında bulunmak için açtığım sinifimegitim.blogspot.com internet sitesinin takipçi sayısı her geçen gün artmaktadır. Belki bu kadar ilgi gösterilmiş olmasaydı geçen sene yaptığımız çalışmaların paylaşımını yapmayacaktım. Bu sene 2.sınıf olarak sinifimegitim de paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğim. Ayrıca 1.sınıflar için özgün bir çalışma olursa onunda paylaşımını yapacağım.

2.sınıflar için yapacağım çalışmalar 2.sınıf etkinlik ve dosyaları sayfasında yer alacaktır. 1.sınıf ile ilgili yapacağım çalışmalar 1.sınıf etkinlik ve dosyalar sayfasına eklenecektir.

Bugün ilk dersimizde öğrencilerim ile sohbet ettik. Sınıfımıza yeni gelen öğrencilerimizi tanıdık. Öğrencilerinden tatili nasıl geçirdiklerini anlatmalarını istedim. Ders kitaplarını dağıttık. Daha sonra kullanacağımız ders kitaplarını sınıf kütüphanesine yerleştirdik.

İkinci dersimizde yaz tatilinde öğrencilerime verdiğim ödevleri topladım. Ödevler üzerine konuştuk. Ödevlerini getirmeyen öğrencilerimiz yarın geitreceklerdir. Kalan zamanımızda öğrencilerimin okuma ve yazma durumlarını ölçmek için okuduğunu anlama çalışması yaptık. "Tiko ile Miko" metnini takip ederek okuduk.

Üçüncü dersimizde okuma çalışması yapmaya devam ettik. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizin bir kısmında öğrencilerime dağıttığım çizgili kağıtlara alfabemizdeki harfleri yazdık. Harflerin yazılış şekillerini tekrar ettik. Ses hissetme üzerinde örnekler verdik. Kelime olarak dikte çalışması yaptık.

Dördüncü dersimizin kalan zamanında öğrendiğimiz şarkıları tekrar ettik.

Öğleden sonraki derslerimizde okulumuzun arka bahçesinde serbest oyunlar oynadık.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımlarla devam edeceğiz için çok sevindim. Sizin bloğunuzu arkadaşlarıma da tavsiye ediyorum. Yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı olsun.

    YanıtlaSil