29 Eylül 2015 Salı

İlköğretim Açılış Programı

Bugün;sınıfımızın oturma düzenini yaptık. Oturma planı hazırladık.Matematikten toplama ve çıkarma işlemlerini hatırlamak ve değerlendirme amaçlı alıştırmalar yaptık. Dün okuma ve okuduğunu anlama çalışması yapmıştık. Okuma çalışması sonucunda öğrencilerimizin okuma hızlarının yavaşladığını gördüm. Matematikten yaptığımız alıştırmalar ve tekrar çalışmaları sonucunda çok fazla bir eksik olduğunu görmedim. Birkaç hafta okuma ve dikte çalışmalarına ağırlık vereceğiz.
İlçemizde yeni eğitim - öğretim açılış programını okulumuz gerçekleştirdi. Sınıf öğrencilerinden Ceylin arkadaşımız "Okulumuz" isimli şiirini okudu.
Öğrencilerimiz evde bol bol hikaye kitabı okuyup anlatmalıdır. İngilizce dersinden sonra görsel sanatlar dersinde öğrencilerimden yaz tatilinde yaptıklarını anlatan bir resim yapmalarını istedim. Öğrencilerim resim yaparken ben de bazı öğrencileri ile okuma çalışması yaptım. Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde yakan top oynadık. Yarın ilçemizdeki ilkokul öğretmenlerinin kurs çalışması olacağı için ilkokullar 1 gün tatil edilmiştir. Öğrencilerimize dağıttığım formları perşembe günü toplayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder