12 Haziran 2015 Cuma

1. Sınıf Biter (^_^)

Eylül ayında başladığımız yoğun ve yorucu bir eğitim - öğretim yılını geride bıraktık. Bu süre içerinde sevinmeyi, gülmeyi, mutlu olmayı yaşadığımız kadar hüzünlü, bizleri zorlayan anlarımızda oldu. Çok şükür eğitim - öğretim yılını olumsuz bir durum ile karşılaşmadan, senenin başındaki plan ve programımız nasıl ise aynı ciddiyetle devam edip bitirdik.

Öğrencilerimiz okula başladığı ilk günden beri velilerimizi her zaman yanımızda gördüm. Günümüzde eğitim ve öğretim zor bir süreç. Şuna inanıyor ve her zaman söylüyoruz ki günümüzde eğitim ve öğretim aile ve okulun işbirliği içerisinde çalışması ile gerçekleşmektedir.Bu işbirliğini sağladıkları için bütün velilerime tek tek teşekkür ediyorum. Sizler çocuklarımızın ve bizlerin yanında olduğunuz sürece, bizim okul olarak yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır. Şehrimizin en başarılı okulu olarak bütün öğretmenlerimiz, öğrencilerimizin başarılı bir şekilde yetişmesini ve yakaladığımız bu başarının devam etmesini istemektedir. Bunu da siz değerli velilerimiz ile beraber gerçekleştirebiliriz.

Yorucu bir senenin sonunda öğrencilerimizi belli bir seviyeye getirmeye çalıştık. 1.sınıf kazanımlarını vermeye çalıştığımız öğrencilerimiz okuyup yazmayı, kendilerini ifade etmeyi, temel matematik işlemlerini ve problem çözme becerisini kazanmışlardır. Uzun yaz tatilinde öğrencilerimiz mutlaka kitap okumalı ve tekrar çalışmaları yapmalıdırlar.

Bugün öğrencilerimiz çalışmalarının meyvesini aldılar. Bu karne günümüzde bol bol eğlendik, fotoğraf çekindik, oyunlar oynadık. Bizler bir üst sınıfa geçmenin mutluluğunu yaşarken ortaokuldaki 8.sınıf öğrencilerimiz okulumuzdan ayrılmanın tatlı hüznünü yaşadılar. Onlara da yeni eğitim ve öğretim hayatlarında başarılar diliyoruz.

Başta öğrencilerim olmak üzere bütün öğrencilerimize ve velilerimize mutlu ve başarılı bir yaz tatili temenni ediyorum. Yeni eğitim ve öğretim yılında kaldığımız yerden devam etmek üzere iyi tatiller Gazimihal İlkokulu Ve Ortaokulu (^_^)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder