5 Haziran 2015 Cuma

İlk dersimizde ödev kontrolünü yaptım. Ödev kontrolüm sırasında öğrencilerim "Afrika" metnini okudular. Kalan zamanımızda ödev olarak verdiğim metni çalışmaya başladık. Okuma çalışmasını ve metin anlama sorularını cevaplandırdık.

İkinci dersimizde dikte çalışması yaptık. Türkçe defterimize "Toplantı" metnini yazdık. Tahtaya çizdiğim bulmaca yardımı ile metin anlama sorularını bu bulmaca üzerinde cevaplandırdık.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten toplama ve çıkarma işlemi alıştırmaları ve ileri düzey problem çalışma kağıdı verdim. Öğrencilerim bu iki ders saati içerisinde alıştırmaları çözdüler. Problemleri defterlerine yazıp çözmeye çalıştılar. Problemleri defterine yazıp çözmeye başlayan öğrencilerime tek tek yardım ettim. Çalışmasını tamamlamayan öğrencilerimiz evde tamamlayacaklar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde hikaye kitabı değişimini ve hafta sonu ödevlendirmesini yaptım. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde yıl sonu etkinliğimizin provasını yaptık.

2. dönemin başladığından beri öğrencilerimiz her gün belirlediğimiz hikaye kitaplarından okudular. Hikaye kitabı takibini velilerimiz ile beraber dönemin sonuna kadar aynı ciddiyet içerisinde sürdürdük. Bugün dönemin haftalık son değerlendirmesini yaptım. Bu haftanın birincisi Volkan, ikincisi Melis ve üçüncüsü Kayra oldu. Öğrencilerimizin okudukları kitapların takibini yaptığım dosyayı karne zamanında velilerimize teslim edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder