3 Haziran 2015 Çarşamba

Dün öğrencilerime sınıfta çalışmaları için etkinlik vermiştim. Sınıfta tamamlayamayan öğrencilerimiz evde tamamlayacaklardı. İlk dersimize bu etkinlikleri kontrol ederek başladım. Kalan zamanımızda ve ikinci dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden doğal afetler ve korunma yolları ile ilgili konuyu hazırladığım sunum yardımı ile soru cevap yaparak çalıştık. Kitabımızdaki afeter ile ilgili haberleri okuduk. Morpa kampüsten konuyu tekrar ettik. Çalışmalarını yaptık. Depremden korunma yollarını tekrar ettik. Deprem çantasının önemi üzerinde konuştuk. Deprem çantasında içinde bulunması gerekenleri belirledik. Konuyla ilgili görsel çalışma yaptık.
Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den 3. değerlendirme çalışmasını yaptık. Çalışmasını bitiren öğrencilerimin kağıtlarını tek tek kontrol ettim. Yanlışları öğrencilerime tek tek anlattım. Değerlendirmesini hızlı bitiren öğrencilerime yeni çalışma kağıtları verdim.

Dördüncü dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Hikaye kitabı değişimini ve ödevlendirmeyi yaptım.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten problem çözmeye devam ettik.

Son dersimizde okulumuzun ön bahçesinde yakan top oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder