4 Haziran 2015 Perşembe

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Ödev kontolünü yaptıktan sonra takvim konusuna kısaca değindik ve takvimden günün tarihini işaretledik. Kalan zamanımızda Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden dün çalıştığımız doğal afetler konusunu tekrar ettik. Soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki etkinliği tamamladık.

İkinci dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den okuma çalışması yaptık. Türkçe kitabındaki son serbest okuma metinlerini okuduk. Metinler ile ilgili okuduğunu anlama çalışması yaptık. Okuduğumuz şiir üzerinde hece çalışması yaptık. Şiiri hecelerine ayırdık.

Üçüncü dersimizde Hayat Bilgisi ve matematikten değerlendirme çalışması yaptık. Hayat Bilgisi'nden değerlendirme çalışmasını bitiren öğrencilerime matematik değerlendirmesini verdim. Ders boyunca çalışmasını bitiren öğrencilerimin sorularını kontrol ettim. Yanlışları düzeltmeye çalıştık.

Dördüncü dersimizde sınıfımızın  yeni sıraları geldi. Bu yüzden öğrencilerimizi dışarıya çıkardık. Sınıfımızın  sıralarını değiştirdik ve yeni düzeni kurduk.

Öğleden sonraki ilk dersimizde öğrencilerimi çalışmaları için serbest bıraktım. Hikaye kitaplarının değişimini ve ödevlendirmeyi yaptım. Öğrencilerimin ödev dosylarını ve klasörlerini inceledim. Bazı öğrencilerimin çanta düzenini kontrol ettim. Yaz tatiline çok az zamanımız kaldı ama biz işimizi aynı ciddiyetle devam ettiriyoruz. Bu sıralarda öğrencilerimin ders araç gereçlerinde eksiklikler oluyor. Ders araç gereci eksik olan öğrencilerimiz derslere katılmakta sıkıntı yaşıyor. Ders programına göre öğrencilerimizin çantalarını düzenleyip ders araç gereçleri tam olarak gönderiniz.

Son dersimizde yıl sonu gösterindeki "Atatürk Çocukları Marşı'nı" çalıştık. Öğrencilerimizin gösterideki yerlerini belirlendik. Okul çıkışında "Harmandalı" zeybeğini çalıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder