15 Ocak 2018 Pazartesi

Bölümün Basamak Sayısı

İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. afta sonu yapılan çalışmalar hakkında konuştuk. Öğrencilerimize ilimizde yapılacak akıl oyunları şampiyonasına hazırlamaya cumartesi günü başlamıştım. Bunun hakkında öğrencilerimize bilgi verdim. Hafta içi son dersimizde ve gerekiyorsa hafta sonları bu şampiyonaya hazırlanacağız. Hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında konuştuk. Hafta sonu için verdiğim ev çalışmalarından matematik çarpma işlemi problemleri etkinliğinin kontrolünü yaptık. Kalan zamanımızda ve dördüncü dersimizde bölme işleminde bölümün basamak sayısını tahmin etme konusuna çalıştık. Alıştırmalar çözdük. Bugün ev çalışması olarak bu konuyu verdim. Öğrencilerimiz alttaki videodan ve ders defterlerinden konuyu çalışıp tekrar edecekler.


Öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçeden tema sonu değerlendirme çalışmalarını yaparak öğrendiğimiz bilgilerin tekrarını yaptık.

Son dersimizde mangala oyununun oynanışını öğrencilerimize anlattım. Oyunu hafta sonu 8 öğrencimize anlatmıştım. Bu öğrencilerimiz teneffüslerde ve serbest etkinlik zamanlarda sürekli antrenman yapıyorlar. Oyunu yeni öğrenen öğrencilerimizde çalışmalara başladılar. İlçe ve il turnuvasına en iyi şekilde hazırlanacağız.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle çarpma işlemi konusuyla ilgili farklı etkinlikler yaptık. Halk oyununda gösteri çalışmalarına yoğunlaştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder