17 Eylül 2017 Pazar

Okullar Açılıyor

   2017 - 2018 eğitim - öğretim yılı yarın başlıyor. Eğitim - öğretim yılının ülkemiz adına hayırlara vesile olmasını dilerim. İnşallah başarılı bir eğitim - öğretim yılı geçiririz. :)
   Velilerime yönelik bir çalışma olarak açtığım "sinifimegitim" sayfası gün geçtikçe büyüdü ve şu anda sosyal medyada 10.000 takipçiyi geçti. Desteklerinden dolayı öğretmenlerimize teşekkür ederim. Bu destek olmasaydı belki de blogta bu kadar çalışma olmayacaktı.
   Bu sene 4.sınıfları okutacağım için kişisel çalışmalarım 4. sınıflara yönelik olacaktır. Fakat zaman buldukça içeriği zengin farklı sınıfların çalışmalarını da paylaşmaya devam edeceğim.
   Öğretmen arkadaşlarımız sosyal medyadan özellikle sınıf yönetimi ile ilgili sorular sormaktadır. Öğrenci davranışları, sınıf kuralları vs. konular hakkındaki yazılarıma blogtaki rehberlik sayfasından ulaşabilirsiniz.
   1. sınıfı okutacak öğretmenlerimiz 1. sınıf etkinlikleri bitişik eğik yazı olduğu için kullanamayacaktır. Fakat günlük ders anlatımları sizlere ses öğretiminde fikir verecektir. Ayrıca okuduğunu anlama çalışmalarını da kullanabilirsiniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder