19 Eylül 2016 Pazartesi

2016 - 2017 Eğitim - Öğretim Dönemi Başlar

Uzun bir yaz tatilinden sonra yeni eğitim - öğretim tılı bugün itibari ile başladı. Eğitim - öğretim yılının ülkemiz adına hayırlara vesile olmasını dilerim. Başarılı bir eğitim - öğretim yılı geçirmek dileğiyle ....

Planlı ve düzenli bir çalışma programı ile 1. ve 2. sınıfı başarılı bir şekilde bitirdik. 1. ve 2. sınıf günlük ders planlarını ve yapılan çalışmaları blogta paylaştım. 3. sınıf ders planlarını ve çalışma etkinliklerini blog sayfamınızın ilgili bölümlerinde paylaşmaya devam edeceğim. 1. ve 2. sınıf ile ilgili farklı çalışmaları da sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Bugün ilk dersimize öğrencilerimiz ile sohbet ederek başladık. Öğrencilerim ile tatilde yaptıklarını bireysel olarak ders aralarında konuştum. Sınıf ortamında bu konu ile ilgili kjonuşma yapmadık. Bu hafta boyunca öğrencilerim ile yaz tatilini nasıl geçirdiklerini konuşmaya devam edeceğim.

Bu hafta 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri ile ilgili okulumuzda çalışmalar yapılacaktır. Öğrencilerimize bu konu hakkında bir kitapçık dağıttık. Bu kitapçığın içeriğinin velilerimiz de incelemesini istedik ve eve gönderdim. Öğrencilerimize ülkemizin yaşadığı bu zor durumu ve milletimizin nasıl bütünleşip bu zor durumdan kurtulduğunu anlatmaya çalıştık. Bu konu ile ilgili çalışmalarımız devam edecektir.

İkinci dersimizde bu sene yapacağımız çalışmalar hakkında öğrencilerimi bilgilendirdim. İhtiyaç listesini dağıtarak bu liste hakkında konuştuk. Öğrencilerimize ders kitaplarını ilerleyen günlerde dağıtacağız. Listede de belirttiğim gibi Türkçe, matematik ve hayat bilgisi için yeni defter alınmayacak geçtiğimiz yıldan kalan defterler kullanılacaktır. Sadece fen bilimleri ile ilgili defter alınacaktır. Öğrencilerimiz yarın defterlerini ve diğer ders araç - gereçlerini getireceklerdir.

Üçüncü dersimizde "Ünlüler İle Bir Gün" etkinliğini hatırlama çalışması yaptık. Soru cevaplar ile öğrendiğimiz ünlü kişilerin neler yaptıklarını hatırladık. Kısa okuma çalışmaları yaptık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. İleri ve geri ritmik sayma, toplama, çıkarma ve çarpma işlemleri alıştırmaları yaptık. Birkaç öğrencimiz dışında bu işlemleri yapmada bir sorun olmadığını gördüm. Tekrar çalışmaları ve yapılacak alıştırmalar ile bu öğrencilerimiz de eksikliklerini en kısa zamanda gidereceklerdir.

Öğleden sonraki ilk dersimizde okulumuzda 15 Temmuz Demokrasi Şehitlerini Anma Töreni düzenlendi. Kalan zamanımızda okulumuzun ön bahçesinde spor eğitimi çalışmaları yaptık.

Son dersimizde okulumun ön bahçesinde ve arka bahçesinde serbest oyun etkinliği yaparak günü bu şekilde bitirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder