22 Eylül 2014 Pazartesi

3. Haftaya Başlarken

2 haftamız öğrencilerimizin yeni bir ortama uyumu ile bitti. Çok şükür şimdilik bir aksilik yok. Herşey planladığım gibi ilerliyor. Yeni haftaya başlarken; ilk dersimizde hafta sonu verdiğim ödevleri topladım. Hafta sonu için verdiğim ödevlerin hepsi yapılmış. Bütün sınıf çikolataları haketti. :)

Parmak kasları için çalışmalarımızla devam ettik. "Kedi ile fare" ve "Sincap" hikayelerini okudum. Hikayede geçen hareketleri parmaklarımızla yapmaya çalıştık. Parmaklarımızla kalem çevirdik ve karalama çalışmaları yaptık.

Hayat Bilgisi ders kitabındaki "Kendimi Tanıyorum" ve "Yapmaktan Hoşlandıklarım" konularını bitirdik. Hazırladığım slayt gösterisi ile öğrencilerimin konuyu kitaptan takip etmelerini sağlamaya çalıştım. Çalışma kitabındaki konuyla ilgili etkinlikleri ödev olarak verdim. Morpakampüsten konuyla ilgili etkinlikleri yaptık.

Okuma Yazma kitabımızdaki "Okul Türküsü" dinleme metnine ait görselleri çalıştık. Görseller ile ilgili sorular sordum. Kitabımızdaki kalan çizgi çalışmalarına devam ettik. Sadece resim tamamlama ve boyama sayfaları kaldı. Artık çizgi çalışmalarını deftere yaptırmaya başlayacağım.

Öğleden sonra matematik dersi konusu olan "Örüntüler" ile ilgili kes - yapıştır etkinliği yaptık. Son dersimizde arka bahçede oyun oynadık.

Cuma günü yaptığımız kes - yapıştır etkinliğini öğrencilerimizin hepsi tamamlamadığı için hafta sonu bitirip bugün getirmişler. Çalışmaları panomuza astık.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder