24 Eylül 2014 Çarşamba

Seslerimize Başladık

Bugün "e" sesi ile okuma - yazma öğretimine başlamış olduk. Başlangıcı güzel ve eğlenceli yaptık. İnşallah sonunu da güzel getiririz. :)

İlk dersimizde ödev kontrolünü yaptım ve fasikülden yapılması gereken sayfaları işaretledim. Hayat Bilgisi dersi konusu olan planlı çalışma ile ilgili konuştuk. Konuyla ilgili hazırladığım sunumdan sorular sorarak planlı çalışmanın faydalarını konuştuk. Morpakampüsten etkinliklerini yaptık.

İkinci dersimizde "e" sesinin öğretimine başladım. Morpakampüsten giriş yaptık. Daha sonra sınıfa getirdiğim oyuncak bebekleri ninni söyleyerek uyutmaya çalıştık. Masa örtüsüne yatırdığımız bebekleri sallayarak ve ninni söyleyerek uyutmaya çalıştık. Daha sonra kucağımızda salladı. Ayağımız ile sallayarak uyuttuk. "e" sesini hissetip tanımaya çalıştık. Sırayla öğrencilerimizin isimlerini kontrol ettik "e" sesi var mı yok mu diye. Sınıfımızdaki eşyaları kontrol ettik. Morpakampüs ve setimizdeki cd den etkinlikleri yaptık. "e" ile ilgili şarkı dinledik. Parmağımızla havada, sırada yazmaya çalıştık. Gözlerimizi kapatarak yazdık. Bütün öğrencilerimize tahtada yazdırdım. Daha sonra hazırladığım çalışma yapraklarını dağıttım. Çalışma yapraklarındaki etkinlikleri yaptık.


Çalışma yapraklarındaki etkinlikleri yapan öğrencilerimizi oyun hamurları ile oynamaları için serbest bıraktım.

Öğleden sonra kes - yapıştır etkinliği yaptık. Yetiştiremeyen öğrencilerimiz evde tamamlayıp getirecekler. Yapılan çalışmaları sınıf panomuza astık. Önceki yapan çalışmaları öğrencilerimize geri verdim. Süsleme ile ilgili verdiğim çalışmayı da sınıf panomuzda sergiledik.




Son dersimizi arka bahçede oyun oynayarak geçirdik.



1 yorum: