18 Eylül 2014 Perşembe

Bugün derslerimize sağımızı ve solumuzu öğrenerek başladık. Sırayla sağ ve sol elimizi kaldırdık. Parmak kaslarını geliştirmek için etkinlikler yaptık. Baş parmağımızı sırayla diğer parmaklarımıza 20'ye kadar sayarak dokundurmaya çalıştık. Öğrencilerimizin saymaya alışkın olmalarını sağlamaya çalıştım. 10'ar 10'ar 100'e kadar saydık.

Kullanmadığımız kağıtları karalama için kullandık. Öğrencilerime istedikleri kadar kağıt alıp bunları karalamalarını söyledim. Karalamayı yuvarlaklar ve ovaller ile yapmalarını istedim. Bu çalışmayı evde arada sırada yaptırabiliriz.

2. dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nde "Duygularımız" konusuna çalıştık. Bunun için önceden hazırladığım 4 tane duygu ifadesini tahtaya yapıştırdım. Bu ifadelerin aynılarını küçük kağıtlara çıkartıp sıraya koydum. Bunları katlayıp isteyen öğrencilerden bir tane seçip o ifadeyi yapmalarını istedim. Kitabımızdaki konuyla ilgili resimler hakkında konuştuk. Çalışma kitabındaki etkinlikleri yaptık.

3. ve 4. dersimizde çizgi çalışmaları yaptık. Okuma Yazma Kitabımızdaki ilk iki sayfayı sınıfta bitirdik. Bitiren öğrencilerimize yıldız verdim.

Öğleden sonraki dersimizde yarım kalan çizgi filmimizi bitirdik. Filmle ilgili sorular sordum. Son dersimiz olan oyun ve fiziki etkinlikleri olumsuz hava şartlarından dolayı sınıfta yaptık. Bir süre oyun hamurları ile oynamaları için serbest bıraktım. Daha sonra "gece  - gündüz" oyununu oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder