17 Eylül 2014 Çarşamba

Bugün derslerimize parmak kaslarını çalıştırma etkinliği ile başladık. Öğrencilerimizi sınıfın ortasına aldım. Onlardan elma toplama hareketleri yapmalarını istedim. Daha sonra bu hareketleri müzik eşliğinde yapmalarını sağladım. Müzik aralarında verdiğim farklı komutlarla hem uykumuz açıldı hem de eğlenip parmaklarımızı çalıştırmış olduk.

2. dersimizde matematik kitabını nasıl kullanacağımızı gösterdim. Matematik dersinin ilk konusu olan örüntüler konusunu kitabımızdan işledik. "Morpakampüs" ten konuyu tekrar edip çalışmlarını yaptık. Kantinden süt, su ve ayrandan birkaç tane alarak bunlardan örüntüler oluşturduk. Birim küplerimizden örüntüler yaptık.Örüntü konusuyla ilgili çalışma kağıtlarından bol bol etkinlikler yapacağız.

3. ve 4. dersimizin yarısına kadar çizgi çalışmaları yaptık. Öğrencilerimiz çizgi çalışmalarında hızlanmaya başladılar. Özellikle anaokulunda kalem tutmasını öğrenen, boyama etkinlikleri yapan öğrencilerimiz yorulmadan çalışmalarını hemen bitiriyorlar. Diğer öğrencilerimiz evlerinde biraz daha çizgi ve boyama çalışmaları yapmalıdır. Çizgi ve boyama çalışmalarını yuvarlaklar ve ovaller ile yapmalıdırlar.

4. dersimizin kalan bölümünde oyun hamurları ile oynamaları için serbest bıraktım. Oyun hamurları ile oynarken bilgisayardan açtığım şarkılara eşlik etmeye çalıştık.

Öğleden sonra ilk dersimizde kes - yapıştır etkinliği yaptık. Anaokulunda da buna benzer bir çalışma yaptıklarını söyleyen öğrencilerimizin hepsi çalışmasını yaptı. Çalışmaları panomuza astık.
Oyun ve fiziki etkinlikler dersimizde okulumuzun arka bahçesinde oyunlar oynadık. Serbest oyunlar oynarken bazı öğrencilerimizle konuşma yeteneklerini geliştirmek için sohbet ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder