30 Eylül 2014 Salı

"l" Sesine Geçtik

İlk dersimizde ödev kontrolünü yaptıktan sonra Hayat Bilgisi dersi "Hata Yapabilirim." konusunu çalışmaya devam ettik. Morpakampüsün etkinliklerini yaptık. Her insanın hata yapabileceğini, hatalı davranış karşısında özür dilemenin gerekliliği konusunda konuştuk.

İkinci dersimizde "l" sesini çalışmaya başladık. Tahtaya 5 tane görsel yapıştırdım. Bilgisayardan "l" sesiyle ilgili kısa bir öykü ve tekerleme dinledik. "l" seslerine dikkat ettik. Tahtadaki görsellerde sesin olup olmadığını konuştuk. Sırayla isimlerimizi söyleyip kontrol ettik. "l" sesinin yazılışını gösterdim. Havada parmağımızla yazdık. Gözlerimizi kapatıp yazdık. Sıranın üzerine yazdık. Sırayla tahtaya kaldırıp "l" sesini yazdırdım ve yazdıklarını işaret parmaklarıyla sildirdim. Çalışma kağıtlarını yaptık. Çalışma kağıtlarını bitiren öğrencilerimiz fasulye ve oyun hamurları ile "l" sesini yazmaya çalıştılar. Okul çıkışı sınıfın zeminine "l" sesini boyadım.





"l" sesiyle ilgili yaptığımız etkinlikler 3 ders saatimizi aldı. Öğleden sonra "3", "4" ve "5" rakamıyla ilgili ipliğe makarna takıp düğümleme çalışması yaptık. Çalışmalarımızı panomuzda sergiledik. Kalan zamanımızda "Arkadaşlık" konusuyla ilgili resim yaptık.

Son dersimizde arka bahçede oyun oynadık. Yere "e" ve "l" seslerini çizdik. Çizgileri biraz kazıp yol yaptık. Öğrencilerimiz elleriyle bu yolun üzerinden gittiler. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder