8 Eylül 2014 Pazartesi

Okul Zamanı (^_^)

2014 - 2015 eğitim - öğretim yılı öğrenci, öğretmen ve tüm velilerimize hayırlı olsun....
Güzel ve mutlu bir eğitim - öğretim yılı geçirmek dileğiyle.

Veeeeee Gazimihal İlkokulu 1/A sınıfında 
 

09.00 'da okulumuzun bahçesinde toplandık. Okul müdürümüzün konuşmasından sonra sınıflarımız belli oldu. Öğrencilerimizi sırayla sınıflarına yerleştirdik. Tabi heyecanlı oldukları her hallerinden belli oluyordu. :)

Öğrencilerimizle sırayla tanıştıktan sonra okulumuzun kullanabilecekleri alanlarını gösterdim. (Okul kooperatifi, tuvaletler, öğretmenler odası, oyun alanları ve diğer sınıflar)

Anaokulundan da alışık oldukları "Yağ satarım bal satarım" oyununu oynadık.

Yaratıcı Drama tanışma etkinliklerimizden "Neşeli Heykeller" , "Top yardımı ile isim çalışması" ve "Benimle gelir misin?" oyunlarını oynadık.

Hareketli şarkılar dinleyip dans ettik.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder