23 Eylül 2014 Salı

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladık. Birkaç öğrencimiz dışında ödevler eksiksiz bir şekilde yapılıp gönderiliyor. Düzenli bir şekilde çalışma ve ödev yapma alışkanlığını bu sınıfta kazandırırsak ilerleyen zamanlarda bu konuda sorunlar yaşanmayacaktır. Bugün sınıfta son kez karalama çalışması yaptırdım. Bazı öğrencilerimiz bir sayfa yaparken bazıları 3 - 5 sayfa yaptılar.

İkinci dersimize Nine ve Tilki masalını hatırlayarak başladık. Bu masalla ilgili sorular sordum. Ardından "Kendini Beğenmiş Kuğu" masalını anlattım. Masalın sonundaki sorular hakkında konuştuk. Masala ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

Masalın ardından çizgi çalışması yaptık. Çizgi çalışmasını güzel yazı defterimize yaptık. Her öğrencim için defterine yapması gereken çalışmaları gösterdim. En az 2 sayfa çizgi çalışması yaptırmaya çalıştım. Ama bazı öğrencilerimiz bu konuda hala yeterli değil. Bunun için evde bol bol çizgi çalışması yaptırmalıyız. Çizgi çalışmaları ile ilgili ödevi güzel yazı defterlerinde gösterdim. Sizlerde evde bunlara benzer çalışmaları yaptırabilirsiniz.

Son dersimizde örüntü konusuyla ilgili çalışma kağıdı yaptık. Çalışma kağıdını dersimizde yetiştiremedik. Bu yüzden tamamlanması için ev ödevi olarak verdim. 

Okuma yazma setimizdeki uyum süreciyle ilgili fasikülleri ödev olarak vermeye devam edeceğim. Bu fasiküller çizgi ve boyama çalışmalarından oluşmaktadır. Ödev kontrolleri sırasında öğrencimizin hangi sayfaları yapmaları gerektiğini işaretliyorum. Benim işaretlediğim sayfaların dışında sizler daha fazlasını yaptırmayınız.

Öğleden sonraki ilk dersimizde süsleme ile ilgili çalışma yaptık. Süslemeler ile ilgili çalışma yapmaya devam edeceğiz. Daha sonraki süreçte mandala çalışmaları yaptıracağım için şimdilik basit çizimleri süsletiyorum.





Son dersimizi ön bahçede yaptık. Öğrencileri iki gruba ayırdım ve belirlenen noktalara kadar ördek yürüyüşü yapmalarını istedim. İki aday üzerinde zıplama ve tek ayak üzerinde zıplama çalışmaları yaptık. Kısa bir süre yakan top oyunu oynadık.



3 yorum:

  1. Öğretmenim bize öğrettiğiniz oyunları öğretmeyin

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim Ceylin'e iyi bakın

    YanıtlaSil
  3. Öğretmenim bizi unuttunuz

    YanıtlaSil