29 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni haftaya küçük bir sürprizle başladık. Hafta sonu sınıfın zeminine boya ile "e" sesinden iki tane yaptım. Sesleri öğrendikçe bu çalışmayı devam ettireceğim. Bakalım sonu nasıl olacak? :)
İlk dersimizde ödev kontrolü yaptım. Fasiküllerden yapılması gereken sayfaları işaretledim. Yarın fasikülleri toplayacağım. Hayat Bilgisi dersinden "Hata Yapabilirim." konusunu çalıştık. Konuya yarın morpakampüsün etkinlikleri ile devam edeceğiz.

Matematik dersinde "5" rakamını öğrendik. Fasulyeleri, sayı çubuklarını ve küpleri kullandık. Kitabımızdaki çalışmaları yaptık.

Türkçe dersinde "e" ve "E" seslerine çalışmaya devam ettik. Bugün kılavuz çizgili defteri kullandım. İlk önce yapılacak olan çalışmayı çalışma kağıdına yaptırdım. Yetiştiremeyen öğrencilerimiz evde tamamlayıp getirecekler. Bebek uyutan anne resmini defterlerine yapıştırdım. Tahtada "Eeee." cümlesinin nasıl yazılacağını gösterdim. Defterlerine "E" ile başlayıp "Eeee." yazmalarını istedim. Sonlarına nokta konulması gerektiğini belirttim. Ödev olarak 5 satır yazacaklar. Cümlenin büyük harf ile başlayıp sonuna nokta (şimdilik) konulması gerektiğini hatırlatınız.





Öğleden sonra "Origami" çalışması olan "Kedi Yüzü" etkinliğini yaptık. Bu çalışmaları evde yaptırabilirsiniz. Ayrıca kağıdı hizalı bir şekilde farklı katlama (kare yapma , üçgen yapma gibi) çalışmaları yaptırabilirisiniz.
Örüntü ve süsleme konusuyla ilgili verdiğim hafta sonu ödevini panomuza astık. Bütün öğrencilerimiz çalışmaları güzel olmuş.

Öğrencilerimizin davranışlarını kontrol etmek için elma kızartma ağacı yaptım. Sınıf kurallarına uyan ve dersteki çalışmalara katılan öğrencilerimizin elmalarını yavaş yavaş boyayacağım. Elmasını ilk bitiren öğrencilerimizi internet sitesinde paylaşacağım. Sizlerde ona küçük birer ödül verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder