19 Ocak 2015 Pazartesi

f Sesine Geçtik

İlk dersimize sınıfımızın duvarlarındaki etkinliklerin tekrarı ile başladık. Takvim ve saat konusuna değindik. Ayları ve günleri saydık. Takvimimizden bugünün tarihini şaretleyip tahtaya yazdık. "v" sesiyle ilgili okuma yazma kitabımızdaki metin çalışmasını yaptık. Öğrencilerim metin çalışmasını yaparken ben de okuma değerlendirmesi yaptık. Ödevleri kontrol ettim.

İkinci dersimizde okuma çalışması yaptık. "v" sesiyle ilgili okuma yazma kitabımızdaki "Mutlu Aile" metnini sessiz ve sesli olarak okuduk. Toplu okumadan sonra bireysel okumaları kitabımızdan takip ederek okumaya çalıştık.

Üçüncü dersimizde dikte çalışması yaptık. "v" sesiyle ilgili öğrencilerime cümleler söyledim. Cümleleri kelime kelime tahtada öğrencilerime yazdırdım.

Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde "f" sesinin okunuşu ve yazılışını öğrendik. Fasikülümüzden kelime oluşturma ve cümle okuma çalışmaları yaptık.

Son dersimizde öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Okuma ve diktede zorlanan öğrencilerimle çalışmalar yaptım. Matematikten toplama işlemi yapmak isteyen öğrencilerimle abaküsü kullanarak toplama işlemleri yaptık.

Okul çıkışı sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza "f" sesini yazdım. Mevsim şeridimize ayları ekledim.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder