8 Ocak 2015 Perşembe

İlçemizdeki olumsuz hava şartlarından dolayı 09.01.2015 Cuma günü okullar tatil edilmiştir.

İlçemizdeki olumsuz hava şartlarından dolayı sınıfımızdaki öğrencilerin yarısı gelmemiştir. Bu nedenler yeni harfin yazılışını göstermedim. Gelen öğrencilerimizle dikte ve okuma çalışması yaptık.

İlk dersimizde "g" sesiyle ilgili okuma yazma kitabımızdaki etkinlikleri yaptık. Öğrencilerim etkinliklerini yaparken ben de tek tek ödev kontolü ve okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizin yarısına kadar kısa okuma metinlerini okuduk. İkinci dersimizin kalan yarısından üçüncü dersimizin sonuna kadar dikte çalışması yaptık. "Güner" isimli okuma parçasını cümle cümle söyledim. Öğrencilerim yazmaya çalıştılar. Daha sonra her kelime için öğrencilerimi tahtaya kaldırdım ve metnimizi tahtaya yazdık. Yazdığımız her kelimenin hecesine ayırdık. Kelimelerin kaç heceden oluştuğuna dikkat ettik.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten tartma konusunu çalıştık. Sınıfımızdaki farklı eşyaları kullanarak ağır - hafif kavramı üzerinde durduk. Tartı ile öğrencilerimiz tartıldılar. Ağırlıklarına göre sıraya dizilme etkinliği yaptık. Terazi ve tartı üzerinde sohbet ettik. Öğrencilerime bunların nerelerde ne için kullanıldıklarını sordum. Konu üzerinde soru cevap yaptık. Matematik çalışma kitabımızdaki etkinlikleri tamamladık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde dönemin başından beri öğrendiğimiz matematik konularını tekrar ettik. Morpa kampüsten karışık etkinlikler yaptık.

Son dersimizde "saat yapımı " etkinliğini tamamlamayan öğrencilerimiz etkinliklerini tamamladılar. Ben de diğer öğrencilerime dağıttığım hikaye kitabını okuttum. "Yanımda kitap okumak isteyen sırayla yanıma gelebilir?" dediğimde zaten bütün sınıf eline kitabını alıp yerine geçmiş oldu. :) Yanıma gelen öğrencilerle biraz sohbet ettiğim için bütün öğrencilerime okutamadım. Telafisini yapacağım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder