16 Ocak 2015 Cuma

v Sesine Geçtik

İlk dersimize tekrar çalışmaları yaparak başladık. Sınıfımızdaki materyalleri kullanarak öğrendiğimiz konuları tekrar ettik. Takvim konusu üzerinde durduk. Ayları ve günleri tekrar ederek takvimimizden bugünün tarihini işaretledik. Kalan zamanımızda okuma yazma kitabımızdaki "ğ" sesiyle ilgili metin çalışmasını yaptık. Öğrencilerim metin çalışması ile ilgilenirken ben de ödev kontrolü ve okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimizde topluca sesli okuma çalışması yaptık. Daha sonra metni hecelerine ayırarak okuma çalışması yaptık. Kalan zamanımızda öğrendiğimiz sesleri tekrar ettik. "ğ" sesiyle ilgili dikte çalışması yaptık. "ğ" sesinin kelimelerdeki yazılışına dikkat ettik. Yazdığımız cümleleri okuduk.

Üçüncü dersimizde matematik kitabımızdaki değerlendirme çalışmalarına başladık. 2 sayfa değerlendirme çalışmasını yaptık. Matematikten öğrendiğimiz konuları pekiştirmeye çalıştık.

Dördüncü dersimizde öğrendiğimiz sesleri tekrar ettik. Alfabe şarkısını ve hazırladığım sunum ile sesleri tekrar ettik. Öğrencilerimiz alfabe şarkısını ezbere söylemeye başladıkları için gitar eşliğinde şarkıyı söylemeye çalıştık. Gitardan ritim eşliğinde alfabeyi saydık. "v" sesinin okunuşu ve yazılışına çalıştık. "v" sesini hissettirmek için sınıfımızdaki harflerin yazılığı olduğu alanı göl olarak düşündük ve o alanda ördek taklidi yaparak "vak vak vak" sesi çıkardık. "v" sesinin okunuşunu öğrendik. "v" sesi fasikülüne çalışmaya başladık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde "v" sesi fasikülümüze çalışmaya devam ettik. Ben de öğrencilerimle tek tek ses birleştirme, kelime ve cümle okuma çalışması yaptırdım.

Son dersimizde yarım kalan çizgi filmimizi izlemeye devam ettik. Çizgi filmimiz yine yarım kaldı. Umarım önümüzdeki hafta içinde bitiririz. :)

Okul çıkışı sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza "v" sesini boyadım.
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder