5 Ocak 2015 Pazartesi

ç Sesine Geçtik

Çarşamba günü kar tatili, perşembe ve cuma günleri yılbaşı tatili bir de hafta sonu eklenince araya 5 günlük tatil girmiş oldu. Tatil dönüşü ilk dersimizin başında öğrencilerimle biraz sohbet ettim. Tatilde neler yaptıklarını sordum.

Öğrencilerime dağıttım 2015 takvimi üzerinde ayları ve günleri tekrar ettik. Bugünün tarihini takvimimiz üzerinde işaretledik.Daha sonra hızlı bir şekilde ödev kontrolünü yaptım. Öğrencilerime tek tek defterlerine yazdıkları cümleleri okuttum. Öğrencilerimde o sırada verdiğim cümleleri okuma yazma kitabındaki dikte satırlarına yazdılar.

İkinci dersimizin başında okuma çalışmaıs yaptık. Birinci derste kitaplarına yazdıkları cümleleri okuduk. Dersimizin kalan zamanında ve üçüncü dersimizin yarısında Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi dersinden duyu organlarımıza çalıştık. Bunun için önce "kulaktan kulağa" oyununu oynadık. Derse dikkat çektikten sonra hazırladığım sunum yardımıyla soru-cevap yaparak duyu organlarımızı ve işlevlerini öğrendik. Çalışma kitabımızdaki etkinlikleri yaptık.

Üçüncü dersimizin kalan zamanında öğrendiğimiz harfleri tekrar ettik. "ç" sesini hissetme ve okuma çalışmasını morpakampüsten ve şarkılardan yaptık. Daha sonra fasikülümüzdeki etkinlikleri öğrencilerim tamamlarken ben de tek tek kelime ve cümle okutma çalışması yaptırdım.

Son dersimizde yılbaşı kartlarımızı tamamladık. Çarşamba günü kar tatili olmasaydı etkinliğimizi o gün tamamlayıp bitirecektik. O yüzden etkinliğimizin kalan kısmını bugün tamamlayıp bitirdik.

Okul çıkışı sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza "ç" sesini yazdım. Ayrıca "Haftanın Günleri Treni" ni sınıfımızın duvarına yapıştırdım. Her gün ilk dersimizde ayları ve günleri tekrarlayacağız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder