23 Ocak 2015 Cuma

1. Dönem Biter

Bugün 1. dönemin son günüydü. Öğrencilerimin heyecanı ilk dersten karneleri verinceye kadar hiç geçmedi. :) İlk dersimizin bir ksımında öğrencilerimle sohbet ettim. Bugün Rüzgar'a çok takılasım tuttu.. :) Onun köpeğinden, oyuncaklarından falan konuştuk. :) Kalan zamanımda ödev kontrolünü yaptım.

İkinci dersimizde okuma ve dikte çalışması yaptık. Dün ödev olarak verdiğim temel dik harfler ile hazırladığım hikayeyi okuduk. Öğrencilere okunacak yazı biçimlerinin farklı olabileceğini gösterdim. Ama yazı yazarken öğrendiğimiz bitişik eğik yazının daha güzel olduğunu ve bu harfleri kullanarak yazı yazacağımızı konuştuk. Dikte çalışmamızı dünkü yaptığımız etkinlikte olduğu gibi kelime kartları kullanarak yaaptık.

Üçüncü dersimizde çizgi filmimizi izlemeye devam ettik. Çizgi filmimizin son 15 dakikasını tatil dönüşü izleyip bitireceğiz. Öğrendiğimiz birkaç şarkıyı söyledik.

Bugün çok fazla öğrencilerimi sıkmadan oyunlarla, şarkılarla derslerimizi tamamladık. Son dersimizde karnelerimizi dağıttık.

Perşembe günü velilerimizle toplantı yapmıştık ve toplantımızda tekrar ve okuma çalışmalarını dile getirmiştim. Öğrencilerimizin kısa bir süre içerisindeki gelişimlerini değerlendirmiştik. Bu kısa süre içerisindeki öğrenilen bilgilerin unutulmaması için onlara ödev hazırladım. Eğer bu ödevi vermemiş olsaydım ve öğrencilerimizde kitap okumadan dikte çalışması yapmadan tatilden dönmüş olsalardı 2. dönemde de  1. dönemin tekrarını yapacaktık. Bunun için günlük belli bir planlama yaparak öğrencilerimiz hem ödevlerine hem de eğlenceye ve dinlenmeye zaman ayıracaklardır. Bu planlamada siz değerli velilerimize öğrencilerimize yardım konusunda iş düşüyor. Okuma ve dikte çalışmalarında çok fazla sıkıntısı olmayan öğrencilerimize bu ödev basit gelecektir. Ama okuma ve dikte çalışmasında yeterli düzeye gelemeyen öğrencilerimiz zorlanacaklardır. Bunun için velilerimin sabırlı ve anlayışlı olmasını istiyorum. Elimizden geldiği kadarıyla öğrencilerimize yardımcı olursak 2. dönem bu öğrencilerimizde derslerimize katılırken çok zorlanmayacaklardır.

Bütün öğrencilerime ve velilerime şimdiden iyi tatiller diliyorum. 2. dönem görüşmek üzere (^_^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder