13 Ocak 2015 Salı

p Sesine Geçtik

İlk dersimize aylar ve günler konusunu tekrar ederek başladık. Takvimimizden bugünün tarihini işaretledik. Daha sonra okuma yazma kitabımızdaki "c" sesi etkinliklerini öğrencilerim çalışırken bende tek tek ödev kontrolü yaptım. Okuma çalışması yaptırdım.

İkinci dersimize okuma yazma kitabımızdaki "c" sesi metnini sesli olarak okuduk. Daha sonra bireysel olarak öğrencilerime okuttum. Metinle ilgili sorular sordum. Kalan zamanımızda Hayat Bilgisi "Canım Okulum" konusunu çalışmaya başladık.

Üçüncü dersimizde konumuza devam ettik. Temizlik konusu üzerinde durduk. Sınıfımız, okulumuz ve çevremizin temizliği konusunda üzerimize düşen sorumlulukları konuştuk. Üçüncü dersimizin kalan zamanında öğrendiğimiz sesleri hazırladığım alfabetik sıraya uygun sunum ve alfabe şarkısı ile tekrar ettik. "p" sesiyle ilgili şarkı dinledik. Sesi hissettik. İsminde "p" sesi olan varlıkları bulmaya çalıştık.

Dördüncü dersimizde "p" sesi fasikülümüzden hece, kelime ve cümle oluşturma çalışmaları yaptık. Defterimize "p" sesinin yazılışını çalıştık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematik yaptık. Matematikten toplama işlemi kavramına çalışmaya devam ettik. Morpakampüsten konumuzu tekrar ettik. Dün çalıştığımız çalışma kağıdının etkinliklerine devam ettik.

Son dersimizde Hayat Bilgisi çalışma kitabındaki "Canım Okulum" ile ilgili resim yapma etkinliğini öğrencilerim çalışırken ben de tek tek öğrencilerimi yanıma çağırıp toplama işleminin nasıl yapılacağını anlattım.

Okul çıkışı "p" sesini sınıfımızın zeminine ve salyangozumuza yazdım. Görsellerini yarın ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder