7 Nisan 2017 Cuma

Tekrar Çalışmaları

İlk dersimize haftanın değerlendirmesi amacı kısa kısa bir rehberlik çalışması yaparak başladık. Kalan zamanımızda fen bilimlerinden canlılar dünyasına yolculuk testinin kontrol çalışmasını yaptık. Matematikten paralarımız konusunun etkinliklerinin tekrarını yaptık.

İkinci ve üçüncü dersimizin bir kısmında tartma konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından genel tekrar çalışması yaptık.

Üçüncü dersimizin kalan kısmıyla dördüncü dersimizde Türkçeden yazım kuralları ve alfabetik sıralama ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Çalışmasını erken bitiren öğrencilerimiz kitap okuyup yardımcı kaynaklarından etkinlikler yaptılar.

Beşinci dersimizin bir kısmında haftalık okunan kitapların değerlendirmesini yaptık. Kalan zamanımızda ve öğleden sonraki dersimizde 9 taş oyununu öğrendik ve oynadık. Oyunu youtubeden indirdiğim bir öğretim videosu ile öğrencilerimize anlattım. Oyunu kağıt üzerind eçizim pullarını da renkli kağıtlara yaptım. Şimdilik alıştırma yapmak amacıyla oynadık. İlerleyen günlerde serbest etkinlikler dersinde turnuva şeklinde oynayacağız. Oyun için gerekli evraklar aşağıdaki linktedir. Öğretim videosunu youtubeden indirebilirsiniz.


Bugün okul çıkışı titaro etkinliği çalışması yaptık. İlkokul düzeyinde öğrencilerimiz için uygun bir tiyatro metni bulmak zor. Kısa diyebileceğimzi okul ile ilgili bir metin ayarlamay çalıştım fakat ilk başta öğrencilerimizi sıkmaya başladı. Daha sonra doğaçlama hakkında konuştuk. Metne bağlı kalmadan verilen konuya göre oynamaya çalıştık. İkinci ve üçüncü denemelerimiz daha iyi oldu. Nasrettin Hoca'nın bir fıkrasını da aynı şekilde doğaçlama yaparak oynadık. Zamanımız ve öğretim ortamımız uygun olsa yaratıcı drama etkinliklerinden yapacağız fakat şimdilik bu kısa zamana tiyatro etkinliğini sığdırmaya çalıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder