5 Aralık 2017 Salı

Açı Ölçme Ve Çizme

İlk iki dersimiz İngilizce idi. Üçüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten dün çalışmaya başladığımız açılar konusunu tekrar ettik. Açı ölçme ile ilgili alıştırmalar yaptık. Daha sonra sayıdal olarak verilen açıyı açıölçer ile çizmeyi gösterdim. Aslında büyük açıölçer ile göstermiştim tahtada ama bilgisayarda göstermek daha kolay oldu ve öğrencilerim çabuk kavradı. Word belgesine açıölçer görseli koydum ve açıyı aşama aşama wordde çizerek gösterdim. Tahtayada açıölçeri kullanarak bir daha çizdim çabuk kavradılar.

Dördüncü dersimizde Türkçe yaptık. Geçtiğimiz yıllarda okuttuğum 4. sınıf öğrencilerim için hazırladığım hızlı okuma çalışmasını ev çalışması olarak öğrencilerime vermiştim. Dumanlı Baca metnine hazırladığım video ile bugün metin okuma ve metin inceleme çalışması yaptık. Ev çalışmasında temizlik ile ilgili farklı konularda araştırma ve kendini yazılı ifade edebilme kazanımlarına yönelik sorular vermiştim. Bu sorular hakkında konuştuk.

Öğleden sonraki ilk dersimizde insan haklarından hak ve özgürlüklere saygı konusunu çalıştık. Konuyu günlük hayattan örneklerle destekleyerek çalıştık. Defterimize konuyla ilgili not tuttuk.

Son dersimizde kısa bir rehberlik çalışması yaptık ve kalan zamanımızda kitap okuma etkinliği yaptık. Cuma günü kitap okuma sözlü değerlendirmesi yapılacaktır. Kitabını okuyan öğrencimiz yine önceden anlatımını yapabilir. Sınıfımız öğrencilerinden Salih, Son Şövalye'den sonra Kaplanın Çıkışı'nı da anlatarak planlamanın çok ilerisine geçmiştir. :) Kitapların içeriği hakkında öğrencilerimizle zaman zaman teneffüslerde konuşuyoruz.

Okul çıkışı ikinci grup öğrencileirmizle soru ve ünlem işareti ile ilgili çalışma kağıtlarından tekrar çalışması yaptık. Matematikten açı ölçme ile ilgili etkinliklere devam ettik. Halk oyunlarından Harmandalı ve Yunt Dağları zeybeğine bu grup ile devam ediyoruz. Figürler, temel tam oturmadan yeni oyuna geçmeyeceğiz.

Sınıfımız öğrencilerinden Ceylin'in serbest zamanlarında çalıştığı görsel etkinlikler;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder