25 Aralık 2017 Pazartesi

Madde Ve Cisim

İlk dersimize rehberlik çalışması yaparak başladık. Hafta sonu yapılan çalışmalar ve hafta içi yapılacak çalışmalar hakkında öğrencilerimizi bilgilendirdim. Sorumluluk konusu ile ilgili rehberlik çalışması yaptık. Zaman zaman davranışlar, kurallar ve sorumluluk üzerine rehberlik çalışması yapmamız gerekiyor. ;)

İkinci dersimize madde konusunu tekrar ederek başladık. Madde ve cisim arasındaki farkı görsel okumalar yaparak kavramaya çalıştık. Ders kitabımızdaki örnekleri inceledik. Morpakampüsün anlatımını izledik. Soru cevaplar yaparak konuyu çalıştık. Alet, eşya, malzeme kavramları üzerinde durduk. Kavraması zor bir konu değildi. Bu hafta karışımlar konusunu çalışıp önümüzdeki hafta kütle ve hacim konusuna başlayacağız. Ders defterine konuyla ilgili kısaca not tuttuk.

Üçüncü dersimizde toplama işlemi problemleri çözdük.

Dördüncü ve öğleden sonraki ilk dersimizde Türkçe yaptık. Yeni temaya başladık. Oyun ve spor ile ilgili soru cevaplar yaptık. Çalışma kitabındaki temaya hazırlık etkinliklerini tamamladık. Oyunlar ve spor dalları hakkında konuştuk. Ders kitabımızda buz pateni ile ilgili bilgilendirici bir metin verilmiş. Bu tür metinlerin ülke geneli düşünülerek hazırlanması gerekmektedir. Öğrenci düzeyine uygun olmadığını düşünüyorum. Metni okuduk ve dil bilgisi ile ilgili etkinlikleri tamamladık. Metni öğrencilerimizin aklında kalacak şekilde özetlemeye çalıştım.

Son dersimizde görsel sanatlardan yeni bir etkinliğe başladık. Sulu boya çalışmalarımıza devam ediyoruz. Yeni görselimiz "Uçan Balon". Görseli sinifimegitim de ilgili bölümde paylaştım. Bu hafta bu çalışma ile devam edeceğiz.

Okul çıkışı birinci grup öğrencilerimizle matematikten verilmeyen eksileni bulma ve kurallı cümle konusu ile ilgili çalışma kağıtlarından etkinlikler yaptık. Halk oyunu çalışmalarımızda Cumaovası Yörük Ali zeybeğinin içeri adım alma figürünü çalıştık. Oyun şekil almaya başladı. Son iki figür kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder