1 Ekim 2014 Çarşamba

Bugün "e" ve "l" seslerini birleştirerek heceler ve anlamlı kelimeler oluşturmayı planlamıştım. Ama seslerin yazılışı istediğim kadar düzgün olmadığı için birleştirmeye bayramdan sonra geçeceğiz.

İlk dersimizde ödev kontrolünü yaptıktan sonra görsel okuma çalışması yaptık. Öğrencilerim konuşma becerilerini geliştirmeye çalıştım. Bunun için hazırladığım duygu ifadeleri ile ilgili resimleri gösterdim. Bunlar üzerine konuştuk. Daha sonra davranışlarla ilgili görsellerde olumsuz davranışların neler olduğunu ve neler yapılması gerektiği hakkında çalışmalar yaptık.

İkinci dersimizde "Yağmur yağıyor" şarkısını "la la la la" heceleri ile söyledik. Ben de gitardan ve flütten eşlik ettim. "l" sesine tekrar ettik. "L" yazılışını gösterdim. "L" yazılışı bayağı zamanımızı aldı. "l" ve "L" sesleri ile ilgili çalışma kağıdı yaptık. Bitiremeyen öğrencilerimiz evde tamamlayacaklar.

Öğleden sonra krapon kağıdı kullanarak 3 boyutlu "l" sesini yapıp panomuza astık. Sizlerde evlere gönderdiğim 3 boyutlu "e" sesini öğrencimizin görebileceği uygun bir yere asabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder