30 Aralık 2014 Salı

Bugün güzel bir sürpriz ile karşılaştık. İlçemize yılın ilk karı yağmış ve hala yağmaya devam ediyor. :) Kar yağışından dolayı yarın okul tatil. Yılbaşı tatiliyle beraber araya uzun bir zaman girdiği için evde sürekli okuma çalışması yaptırmamız gerekiyor.

İlk dersimizde "z" sesiyle ilgili okuma yazma kitabımızdaki etkinlikleri taamamladık. Ödev kontrolü yaptım. Öğrencilerimle bireysel olarak çalışma yaptım.

İkinci dersimizde dikte çalışması yaptık. "z" sesi ve öğrendiğimiz diğer seslerle ilgili kelime oluşturduk. Söylediğim kelimeleri öğrencilerimi tek tek tahtaya kaldırarak yazdırdım.

Üçüncü dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi'nden kaynaklarımızı bilinçli kullanmalıyız başlıklı konumuzu hazırladığım sunum yardımıyla çalıştık. Soru-cevap yaptık. Sınıf ve okul kurallarımızı konumuz içerisinde tekrar ettik.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten zaman ölçme konusuna başladık. Öğrenci gruplarına birer tane takvim dağıttım. Takvimleri incelemelerini istedim. Takvimdeki aylara ve günlere çalıştık. Ayları ve günleri tekerlemeler eşliğinde çalıştık. Takvimi nasıl okumamız gerektiği üzerinde durduk. Takvim konusu biraz karışık olduğu için farklı etkinlik ve oyunlarla çalışmaya devam edeceğiz. Öğrencilere verdiğim 2015 takvimini kullanarak ilk dersimizde o günü işaretleyeceğiz.

Öğleden sonraki ilk dersimizde dikte çalışması yaptık. Dikte çalışmamızı cümle yazarak yaptık. Cümlenin hepsini bir anda yazabilen öğrencilerimi ödüllendirdim. Diğer öğrencilerime yardım ederek yazmalarını sağladım. Öğrencilerimi her kelime için tahtaya kaldırarak cümleleri yazdırdım.

Son dersimizde yeni yıl etkinliğine başladık. Etkinliğimizi bugün ve çarşamba günü için yaptırmayı planlamıştım. Yarın okul tatil olduğu için pazartesi günü tamamlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder