12 Şubat 2015 Perşembe

İlk dersimize genel tekrarlar ile başladık. Dün çalıştığımız ve ev ödevi olarak verdiğim adresim ve telefon numaram ödevini çalıştık. Birkaç öğrenciye adresini ve telefon numarasını okumasını söyledim. Ezbere bilenler adresini ve telefon numarasını söyledi. Evlerinin yerini tarif etmelerini istedim. Bu ödev kağıdı takvimiyle beraber öğrencimizin ödev dosyasında duracaktır. Her gün ilk dersimizde bu konuyuda tekrar edeceğiz. Kalan zamanımızda Hayat Bilgisi dersine başladık. Canlıların ne ile beslendiğini hazırladığım sunum ve video ile soru cevap yaparak çalıştık.

İkinci dersimizde ödev olarak verdiğim fıkraya çalıştık. Okuma ve dinleme çalışmaları yaptık. Birkaç kere fıkrayı canlandırma yaptık. Artık öğrencilerimiz bu çalışmalarda işin içine doğaçlamaları da katmaya başladılar. Sadece metne bağlı kalmak yerine kendileri de olaya yeni senaryolar üretiyorlar.
En son olarak okuduğunu anlama sorularını cevaplandırdık.

Üçüncü dersimizde "Çıktım Erik Dalına" isimli tekerlemeyi dikte ettik. Bu kadar çok yazı yazdırmam ama öğrencilerim metni çok sevdiği için devam ettirdim sonuna kadar. Birkaç kere okuma çalışması yaptık.

Dördüncü dersimizde matematikten toplama işlemi yapmaya devam ettik. Birim küpleri kullanarak 3 toplananı olan toplama işlemleri yaptık. Matematik çalışma kitabımızdaki etkinlikleri tamamladık.

Öğleden sonraki ilk dersimizde "Çıktım Erik Dalına" tekerlemesinin kalan birkaç satırını yazdık. Daha sonra öğrencilerimi tek tek yanıma çağırıp tekerlemeyi okuttum.

Son dersimizde öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Okuma ve yazmada geri olan öğrencilerimle bireysel olarak çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder