23 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni bir haftaya biraz yoğun bir tempoyla başladık. İlk dersimizde genel tekrarları yaptık. Ödev kontrolünü yaptım. Ödev kontrolünü yaparken öğrencilerim verdiğim metni okudular. Takvimimizde tarihimizi işaretletip Hayat Bilgisi dersine başladık. Hayat Bilgisi dersinden kendimi seviyorum konusunu hazırladığım sunum yardımıyla soru - cevap şeklinde çalıştık.

İkinci dersimize Hayat Bilgisi dersiyle devam ettik. Morpa kampüsten konuyu tekrar edip etkinliklerini tamamladık. Kalan zamanımızda "Atatürk'ün Çocukluğu" metnini çalıştık. Okuma çalışmalarını yaptık. Metin anlama sorularını cevaplandırdık.

Üçüncü dersimizde Türkçe yaptık. Türkçe'den "Dilek" metninin çalışma kitabındaki etkinliklerini tamamladık.

Dördüncü dersimizde matematik yaptık. Matematikten verilmeyen toplananı bulma konusuna devam ettik. Problem üzerinden konumuzu etkinlikler yaparak çalıştık. Matematik defterimize problem çözümünün nasıl olacağını basitçe yazdık. Matematik defterine bu şekilde kelime ve cümlelerin de nasıl yazılacağına dikkat ettik.

Öğleden sonraki ilk dersimizde matematikten kalan çalışmamıza devam ettik. Geri kalan zamanımızda "Denizde Yaşam" görsel kompozisyon çalışmasının 2. aşamasını yaptık. Balina origamisine çalıştık.

Son dersimizde öğrencilerimi origamilerini boyamaları için serbest bıraktım. Ben de birkaç öğrencimle Türkçe defterlerine yazının nasıl yazılacağını çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder