11 Şubat 2015 Çarşamba

İlk dersimize her zaman olduğu gibi tekrar çalışmaları ile başladık. Ödev kontrolünü yaptım. Kalan zamanımızda Hayat Bilgisi dersinden adres ve telefon numarasını bilmemizin gerekliliğini çalıştık. Hazırladığım sunum yardımıyla soru cevap yaparak konuyu çalıştık. Verdiğim ödevdeki konuyla ilgili etkinlikler takvimle beraber öğrencimizin ödev dosyasında bulunacak. Her gün ilk dersimizde öğrencilerimiz tekrar çalışması yaparken adreslerini ve telefon numaralarını da çalışacaklar.

İkinci dersimizde "Temel'in Kedisi" fıkrasına çalıştık. Fıkrayı bireysel olarak sessiz ve sesli okuduk. Daha sonra takip ederek okuma çalışmaıs yaptık. Fıkradaki kelimeleri hecelerine ayırdık. Fıkrayı anlattık ve birkaç kere canlandırmasını yaptık. Fıkrayla ilgili metin çalışması yaptık. Soruları yanıtladık.

Üçüncü dersimizde matematik dersi yaptık. Matematik 2. kitabına başladık. Toplama işlemiyle ilgili 3 sayfa etkinlik yaptık.

Dördüncü dersimizde tekerleme çalışması yaptık. Uzun bir tekerlemeyi defterimize dikte yaptık. Bunun için tekerlemedeki kelimeleri tek tek söyledim ve öğrencilerim yazdılar. Öğrencilerim yazdıktan sonra bende kelime kelime tahtaya yazdım. Dönemin başından beri ilk defa tahtaya bu kadar çok yazı yazdım. :) Normalde hep öğrencilerim yazarlar.

Öğleden sonraki ilk dersimizde tekerlemenin kalan birkaç kelimesini yazdık ve okuma çalışması yaptık.

Son dersimizde öğrencilerimi serbest çalışmaları için bıraktım. Okuma ve yazmada geri olan öğrencilerimle bireysel çalışma yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder