15 Kasım 2014 Cumartesi

14 Kasım Cuma günü derslerimizde yaptığımız etkinlikler;

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Her zaman olduğu gibi öğrencilere yaptıkları ödevlerle ilgili sorular sordum. Hece, kelime ve cümle okuttum. Karışık olarak sayılardan sordum.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi yaptık. Hayat Bilgisi konusu olan Beslenme üzerinde hazırladığım sunum yardımıyla soru cevap yaptık. Kişisel temizliğimiz üzerine konuştuk. Çalışma kitabımızdaki konuyla ilgili etkinlikleri yaptık. Boyama ile ilgili etkinliği yetiştiremeyen öğrencilerimiz oldu. Onlar evde tamamlayacaklar.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde hece ve kelime oluşturma çalışmaları yaptık. Dersimizi oyunlaştırarak işlemeye çalıştık. Bunun için oluşturacağımız hece veya kelimeler için gerekli olan sesleri tek tek kağıtlara yazdım. Hece veya kelimedeki ses kadar öğrenciyi tahtaya kaldırıp seslerden karışık olarak almalarını sağladım. Daha sonra oluşturacağımız hece veya kelimeye göre öğrencilerimiz yerlerini değiştirmeye çalıştılar. Oluşturduğumuz hece veya kelimeyi defterimize yazdık. Defterimize heceyi oluşturuken farklı bir yol izledik. Bunun için; defterimizin birinci satırına kırmızı kalemle kelimenin ilk hecesini yazdık. Biraz aralık bırakıp farklı bir renk kalemle diğer hecesini yazıp okuduk. Altındaki satıra ise heceleri birleştirip kelimemizi yazdık. Hece ve kelime oluşturma çalışmalarını bu şekilde yapmaya devam edeceğiz.

Öğleden sonraki dersimizde çizgi film izledik. Çizgi filmimizin kalan yerinden devam ettik. Daha sonra Atatürk Çocukları marşını hareketlerini yapıp söyledik. Sayma çalışması yaptık.

Son dersimizde sınıfımız öğrencilerinden Ayşe Betül'ün doğum gününü kutladık.Sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu ve başarılı bir ömür geçirmen dileğiyle güzel kızım (^_^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder