12 Kasım 2014 Çarşamba

İlk dersimize ödev kontrolü ile başladım. Öğrencilere hece ve kelime oluşturma ile ilgili sorular sordum. Matematikten ritmik saymalar ile ilgili verdiğim ödevden karışık sayılardan sordum.

İkinci dersimize "n" sesini tekrar etmek amacıyla kitabımızdaki etkinlikleri yaptık. "Nalan" isminin yazılışı hakkında konuştuk. "N" sesinin yazılışını öğrendik. Hazırladığım çalışma kağıdını yaptık.(N sesi çalışma kağıdı dosyalar sayfasındadır.)

Üçüncü dersimizde "N" sesinin yazılışıyla ilgili çalışma kağıdımıza devam ettik. Çalışma kağıdını tamamlayan öğrencilere hazırladığım hece, kelime ve metin okuma yazma çalışma kağıdını verdim. Tek tek öğrencilere hece ve kelimeleri okuttum. Metin çalışmasını okutup boş satırlara yazmalarını istedim. Birkaç öğrencim hariç hepsi çalışmasını bitirdi. (N sesi hece, kelime ve metin çalışma kağıdı dosyalar sayfasındadır.)

Öğleden sonra matematik dersinden ileriye ve geriye ritmik saymalar yaptık. Sayıları defterimize yazıp okuduk. Son dersimizi havanın güzel olmasından dolayı arka bahçede yaptık. Öğrenciler serbest olarak oyunlar oynadılar.

Okul çıkışı 1 ders saati 4 öğrencimle kurs yaptık. Kursta küme çalışması ile sesleri birleştirip hece oluşturma etkinlikleri yaptık. "Atla" okuma kitapçığımızı sırayla okuyup takip ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder