17 Kasım 2014 Pazartesi

o Sesine Geçtik

Hafta sonu için verdiğim ödevlerin kontrolü ile ilk dersimize başladık. Öğrencilerime tek tek yaptıkları ödevlerdeki metin çalışmalarından cümleler sordum. Karışık olarak sayılardan sordum.

İkinci dersimize tekrar amaçlı hazırladığım sunum ile başladık. Sunumdan önceden öğrendiğimiz sesleri sordum. Hece ve kelimeler okuduk. Sunumun sonunda yeni bir ses öğreneceğimizi anlamaya çalıştık. Dersimize "o" sesiyle ilgili kısa bir çizgi film izleyerek devam ettik. Çizgi filmdeki "o" sesiyle ilgili yönergeleri yapmaya çalıştık.

Üçüncü dersimizde önceden hazırladığım ve tahtaya yapıştırdığım görsellerdeki "o" seslerini bulmaya çalıştık. "o" sesinin başta mı ortada mı sonda mı olduğuna karar verdik. Sınıfımızdaki öğrencilerden isimlerinde "o" sesi olanları bulmaya çalıştık.

"o" sesinin yazılışını gösterdim. Öğrenciler parmaklarıyla havada ve sıranın üzerinde yazmaya çalıştılar. Daha sonra hazırladığım çalışma kağıdı ile "o" sesinin yazılışını pekiştirdik. Öğrencilere çalışma kağıdındaki "o" sesiyle ilgili temel heceleri tek tek okutmaya çalıştım ve sesleri birleştirmeyi gösterdim. Hazırladığım çalışma kağıdı özellikle "o" sesi ile ilgili temel heceleri oluşturma ile ilgili bölümünü öğrencilere tek tek çalıştırdım. Cümleleri okuttum. Çalışma kağıdı dosyalar sayfasında yüklüdür. Sitemizi takip eden arkadaşlarımıza tavsiye ederim.Okul çıkışında sınıfımızın zeminine "o" sesini boyadım.

Öğleden sonra belediyemizin sponsorluğunda ilçemize gelen sirk gösterisini izlemeye gittik. Akrobasi gösterileri, sihirbaz, robot, palyaço ve piton yılanı gösterilerini izledik. Bugünden birkaç fotoğraf;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder