13 Kasım 2014 Perşembe

İlk dersimize ödev kontrolü hece ve kelime okuma çalışmaları yaparak başladık. Matematikten sayıları karışık olarak sordum.

İkinci dersimizde Hayat Bilgisi  konusu olan arkadaşlıkla ilgili öğrencilerle soru - cevap yaptım. Hazırladığım sunum ile arkadaşlığın önemi, nasıl arkadaş oluruz gibi konular üzerinde konuştuk.

Üçüncü ve dördüncü dersimizde okuma yazma kitabımızdaki "n" sesi ile ilgili olan sayfaları yaptırdım. "n" sesi ile ilgili dikte çalışması yaptırdım. "Anne" başlıklı 5 cümlelik bir okuma metni yazdık. Öğrencilerin defterlerine "anne" görseli yapıştırdım. Daha sonra başlığı kırmızı ve büyük seslerle yazacağımızı gösterdim. Önce cümleyi birkaç defa söyledim. Ardından kelime kelime, hece hece söyleyerek cümlelerimizi yazdık. Her cümlenin sonunda bilgisayardan o cümleyi yazıp okuduk. Öğleden sonraki dersimizin bir kısmında öğleden önceki dikte çalışmamıza devam ettik. Cümleler ile soru-cevap yaptık. En sonunda okuma metnimizi topluca okuduk.

Son dersimizde öğrencileri gruplar halinde oyun oynamaları için serbest bıraktım. Her öğrenci grubuyla ne oynadıkları hakkında konuştuk.  Bugünden birkaç fotoğraf;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder